30 December - Snart är året slut

Ja.. Då är snart år 2008 slut.
Shiet vad fort tiden går asså.

Till varje nyår så hittar man nästan alltid på massa löften.
Massa saker man skall göra, som man kunde gjort annars också.
Men som just skall göras på det nya året.

Många gånger gäller det samma saker.. År till år.
Som hälsa och  träning till exempel. Det är sjukt ofta man hör att folk skall
köpa ett gymkort, börja jogga dom där kilomterna runt sjön eller bara
äta nyttigare.

Men frågan är hur många som håller det löftet? :P

Jag själv känner för några förändringar nästa år. Positiva sådana.
Några saker som jag hade tänkt är:

¤ Träna mera regelbundet. (Jag tränar redan nu, men jag tar mig aldrig tid)
¤ Inte äta så mkt godis och sånt. (För jag är en riktig gottegris)
¤ Våga "visa att jag finns" (För jag är väldigt blyg av mig)
¤ "Uppdatera" min umgängeskrets.. (Skaffa några nya kompisar?!)
¤ Bli gladare och allmänt roligare.
¤ Visa hur mkt jag älskar mina väner och min familj. (För man tar ofta varandra förgivet)
¤ Testa några roliga saker. (Typ någon ny sport eller aktivitet, som jag velat testa men kanske
inte vågat att göra.)

Jaoo, det var väl lite av det jag hade tänkt med det nya.. 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0